Uzun süredir aklımda olan, istediğim, aş erdiğim, isteyip de uygulayamadığım. Gitmek! Bu kadar gitmeye aş erip de yerinde sayan bir çok kişi gibi duruyorum. Beynim sürekli bu duygu ile kavruluyor. Nereye olduğunun çok da öneminin olmadığı yollar. Gittiğimde oraya hafifleyeceğim. Bilmediğim sokaklardan geçeceğim. Belki dilini dahi bilmediğim insanlarla konuşmaya çalışacağım. Onun anlattığını anlamak için kendimi zorlayacağım. "Keşke herkesin birbirini anladığı bir cip olsaydı da başka diller de konuşulan gündelik hayatı dinleye bilseydim" diye düşüneceğim. Kızacağım kendime yine. Başka insanların dillerini bilmediğimden. Herkesin gittiği yerleri es geçip arka sokaklara sapacağım. Sokakta belki sohbet eden iki yaşlı insanı dinleyeceğim. Her evin kapısına bakarken " kim bilir kaç insan bu kapıdan ben gibi çıktı koşarak ? " diyeceğim . Bir pencereden uçuşan tüle bakacağım. Yanımdan koşarak b...
heyyyy süperrrrr, artık yaz ama tependeyim ona göre vilim.
YanıtlaSil:)) Teşekkur ederim .. Sen tepemde olduktan sonra ne hoş..
YanıtlaSiltependen bakarımm
YanıtlaSilEvet bikom Hoş ca gordum sizi.. Bende aklindakilerini buraya dokenlerden olacagim .. hepsini olmasa da ara ara yapabilecegim en azindan ..
YanıtlaSilvayy hadi canım:))) (kelime doğrulamayı kaldır)
YanıtlaSil:) esekkurler Mehbup um :) ( Nerden kaldiracagim ? )
YanıtlaSilAyarlar-Yorumlara gel
YanıtlaSilYorum denetleme devre dışı bırak
Bir de yorumlar sayfasında blogunun saatini ayarla:) öperim
YanıtlaSilTebriklerrr:D
YanıtlaSilCanim ellerine saglık esas senin.Tesekkur ederim :)
YanıtlaSilOnlyim yaşasın çok sevindim çokkk hayırlı olsun tebriklerr .Öpürem seni kocaman kocaman :)
YanıtlaSilAslımsınım bana da tepemden baksana :) Mehbupum seni görünce çok mutlu oluyorum canım benim , bikomoko merhaba selamlar
Vişnelim Hoş geldin buraya. Tesekkur ederim canım benim
YanıtlaSil