Ana içeriğe atla

Sonunda

Sonunda başladım. Uzun süredir beklettiğim, ertelediğim, acaba dediğim şey de .. Bugün ertelemeden anında yazmak için ilk adımı atmak dı benimki.. Ama kızgın ama kırgın ama herşey için. Sesli düşünmek gibi.. Kendi kendine konuşmak gibi..

Rast gele bana  ..

Yorumlar

  1. heyyyy süperrrrr, artık yaz ama tependeyim ona göre vilim.

    YanıtlaSil
  2. :)) Teşekkur ederim .. Sen tepemde olduktan sonra ne hoş..

    YanıtlaSil
  3. Evet bikom Hoş ca gordum sizi.. Bende aklindakilerini buraya dokenlerden olacagim .. hepsini olmasa da ara ara yapabilecegim en azindan ..

    YanıtlaSil
  4. vayy hadi canım:))) (kelime doğrulamayı kaldır)

    YanıtlaSil
  5. :) esekkurler Mehbup um :) ( Nerden kaldiracagim ? )

    YanıtlaSil
  6. Ayarlar-Yorumlara gel
    Yorum denetleme devre dışı bırak

    YanıtlaSil
  7. Bir de yorumlar sayfasında blogunun saatini ayarla:) öperim

    YanıtlaSil
  8. Canim ellerine saglık esas senin.Tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Onlyim yaşasın çok sevindim çokkk hayırlı olsun tebriklerr .Öpürem seni kocaman kocaman :)
    Aslımsınım bana da tepemden baksana :) Mehbupum seni görünce çok mutlu oluyorum canım benim , bikomoko merhaba selamlar

    YanıtlaSil
  10. Vişnelim Hoş geldin buraya. Tesekkur ederim canım benim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aş Erdiğim...

Uzun süredir aklımda olan, istediğim, aş erdiğim, isteyip de uygulayamadığım. Gitmek!  Bu kadar gitmeye aş erip de yerinde sayan bir çok kişi gibi duruyorum. Beynim sürekli bu duygu ile kavruluyor. Nereye olduğunun çok da öneminin olmadığı yollar. Gittiğimde oraya hafifleyeceğim.  Bilmediğim sokaklardan geçeceğim. Belki dilini dahi bilmediğim insanlarla konuşmaya çalışacağım.  Onun anlattığını anlamak için kendimi zorlayacağım. "Keşke herkesin birbirini anladığı bir cip olsaydı da başka diller de konuşulan gündelik hayatı dinleye bilseydim" diye düşüneceğim. Kızacağım kendime yine. Başka insanların dillerini bilmediğimden.  Herkesin gittiği yerleri es geçip arka sokaklara sapacağım. Sokakta belki sohbet eden iki yaşlı insanı dinleyeceğim. Her evin kapısına bakarken " kim bilir kaç insan bu kapıdan ben gibi çıktı koşarak ? " diyeceğim .   Bir pencereden uçuşan tüle bakacağım. Yanımdan koşarak b...

Sen Gidince ...

Tam 4 yıl oldu!  4 yıl dediğimde sanki çok olmuş gibi.  Ama şöyle düşündüğüm de acısı alışılmış olsa da gittiğin sanki daha yeni gibi .  Sanki yine gittiğimde eve, görecekmişim gibi. Her annemle konuştuğum da bir kez daha  farkına vardığım.  Her aklıma geldiğinde yüzümde özlemle gülümsememe neden  olan. Belki de ilk defa gidişini kabullendim artık. Belki de .. Çocukluğumdan hatırladıklarım; Bayramlarda , senelik izinler de bir araya geldiğimiz. Ve hep özlediğim.   Kardeşler arası kavga ettiğimiz de, sen gelince okutmak için deftere yazdıklarımız.  " Ablam saçımı çekti, kardeşim bana vurdu" dan öteye geçmeyen, sen gelince asla aklımıza gelmeyen şikayetlerimiz.  Bizler için gittiğin yerlerden bizlerden ayrı yaşayarak ve uzak yaşayarak geçirdiğin, deli gibi çalışarak geçirdiğin bir ömür.   Tam evliliğinin  ve emekliliğinin rahatını yaşayacakken ve yapmak isted...