Ana içeriğe atla

Aslın da









Bahar tam geldi derken kış'ın rövanş günlerini yaşıyoruz.  
Dönüp ardıma baktığım da son bir kaç ayın  nasıl da borsa çizgisi gibi olduğunu gördüm. 

Tam her şeyi yerine koyduğunu sanırken her şeyin aslında olması gereken yerde olmadığını görmek.   

Bildiğin ve uyguladığımı sandığım şeylerin ..  aslında olmadığı ile karşılaşmak  !

Vücudum beynim artık imdat çığlığını bastığında bunun farkına varmak . !

"Acımadı ki acımadı ki " şarkısını söylemek den .  
Kendi çığlığını duymamak . 

Ve aslında hiç farkına varmadığım bir eksiği görmek ! 

Her durumdan bir zırh daha geçirirken sırtıma, omuzlarım daki  ağırlığını fark etmek.
Öyle ki farkına bile varmadığın tenim sandığım  bir zırhımın olduğunu da görmek !

Ve ağır gelen zırhları teker teker geri de bırakmak.

Silkinip  tekrar, saçılmış  kırıklıklarını cebine koyup, tek hareketle ayağa kalkmak.

Tüm iç çekmecelerimi teker teker boşaltıp.
Açılmamak üzere yerlerine kaldırıp, çekmeceleri kilitlemek .

Özünü koruyacak zırhlarını kuşanıp,
Dün den daha aydınlık
Yarına sağlam basarak
Adım adım geri de bırakmak.  

Aslında, aslına dönmek için kendine daha da yaklaşmak.  

*** Nisann 2012 de yazdıklarım dan .
.

Yorumlar

  1. Bence benden bahsediyorsun sen:)) cok guzel, cok

    YanıtlaSil
  2. İçime sen kaçmış demek ki Aslısınım :)şaşırmadim desem :))

    YanıtlaSil
  3. Bir kere asli diyip durmussun, benim istee:)

    YanıtlaSil
  4. her " aslı" dedigimde sen aklimda idin çünkü :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder