Ana içeriğe atla

Aslın da









Bahar tam geldi derken kış'ın rövanş günlerini yaşıyoruz.  
Dönüp ardıma baktığım da son bir kaç ayın  nasıl da borsa çizgisi gibi olduğunu gördüm. 

Tam her şeyi yerine koyduğunu sanırken her şeyin aslında olması gereken yerde olmadığını görmek.   

Bildiğin ve uyguladığımı sandığım şeylerin ..  aslında olmadığı ile karşılaşmak  !

Vücudum beynim artık imdat çığlığını bastığında bunun farkına varmak . !

"Acımadı ki acımadı ki " şarkısını söylemek den .  
Kendi çığlığını duymamak . 

Ve aslında hiç farkına varmadığım bir eksiği görmek ! 

Her durumdan bir zırh daha geçirirken sırtıma, omuzlarım daki  ağırlığını fark etmek.
Öyle ki farkına bile varmadığın tenim sandığım  bir zırhımın olduğunu da görmek !

Ve ağır gelen zırhları teker teker geri de bırakmak.

Silkinip  tekrar, saçılmış  kırıklıklarını cebine koyup, tek hareketle ayağa kalkmak.

Tüm iç çekmecelerimi teker teker boşaltıp.
Açılmamak üzere yerlerine kaldırıp, çekmeceleri kilitlemek .

Özünü koruyacak zırhlarını kuşanıp,
Dün den daha aydınlık
Yarına sağlam basarak
Adım adım geri de bırakmak.  

Aslında, aslına dönmek için kendine daha da yaklaşmak.  

*** Nisann 2012 de yazdıklarım dan .
.

Yorumlar

  1. Bence benden bahsediyorsun sen:)) cok guzel, cok

    YanıtlaSil
  2. İçime sen kaçmış demek ki Aslısınım :)şaşırmadim desem :))

    YanıtlaSil
  3. Bir kere asli diyip durmussun, benim istee:)

    YanıtlaSil
  4. her " aslı" dedigimde sen aklimda idin çünkü :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aş Erdiğim...

Uzun süredir aklımda olan, istediğim, aş erdiğim, isteyip de uygulayamadığım. Gitmek!  Bu kadar gitmeye aş erip de yerinde sayan bir çok kişi gibi duruyorum. Beynim sürekli bu duygu ile kavruluyor. Nereye olduğunun çok da öneminin olmadığı yollar. Gittiğimde oraya hafifleyeceğim.  Bilmediğim sokaklardan geçeceğim. Belki dilini dahi bilmediğim insanlarla konuşmaya çalışacağım.  Onun anlattığını anlamak için kendimi zorlayacağım. "Keşke herkesin birbirini anladığı bir cip olsaydı da başka diller de konuşulan gündelik hayatı dinleye bilseydim" diye düşüneceğim. Kızacağım kendime yine. Başka insanların dillerini bilmediğimden.  Herkesin gittiği yerleri es geçip arka sokaklara sapacağım. Sokakta belki sohbet eden iki yaşlı insanı dinleyeceğim. Her evin kapısına bakarken " kim bilir kaç insan bu kapıdan ben gibi çıktı koşarak ? " diyeceğim .   Bir pencereden uçuşan tüle bakacağım. Yanımdan koşarak b...

Sonunda

Sonunda başladım. Uzun süredir beklettiğim, ertelediğim, acaba dediğim şey de .. Bugün ertelemeden anında yazmak için ilk adımı atmak dı benimki.. Ama kızgın ama kırgın ama herşey için. Sesli düşünmek gibi.. Kendi kendine konuşmak gibi.. Rast gele bana  ..

Sen Gidince ...

Tam 4 yıl oldu!  4 yıl dediğimde sanki çok olmuş gibi.  Ama şöyle düşündüğüm de acısı alışılmış olsa da gittiğin sanki daha yeni gibi .  Sanki yine gittiğimde eve, görecekmişim gibi. Her annemle konuştuğum da bir kez daha  farkına vardığım.  Her aklıma geldiğinde yüzümde özlemle gülümsememe neden  olan. Belki de ilk defa gidişini kabullendim artık. Belki de .. Çocukluğumdan hatırladıklarım; Bayramlarda , senelik izinler de bir araya geldiğimiz. Ve hep özlediğim.   Kardeşler arası kavga ettiğimiz de, sen gelince okutmak için deftere yazdıklarımız.  " Ablam saçımı çekti, kardeşim bana vurdu" dan öteye geçmeyen, sen gelince asla aklımıza gelmeyen şikayetlerimiz.  Bizler için gittiğin yerlerden bizlerden ayrı yaşayarak ve uzak yaşayarak geçirdiğin, deli gibi çalışarak geçirdiğin bir ömür.   Tam evliliğinin  ve emekliliğinin rahatını yaşayacakken ve yapmak isted...