Ana içeriğe atla

Başlangıçlar 2

 
 
Başlangıçlar devam ediyor. 
Ciddi ciddi gelin oldum.
 
"Yapmam" dediğiniz şeyleri yapıyor insan. 
Gelinlik/ Düğünlük  gibi düşünmeyip mutlu olacağınızı düşündügünüz bir şey başlatırken  sevdikleriyle olmak istiyor insan . Hayalim gelinlik giymek olmasada  elbise gözüyle baktığımdan sevdim elbisemi . 
 
Herkes, " ee nasıl gidiyor" dediğinde bizde bir değişim olmadığından " allam acaba neyi yanlış yapıyoruz. Bambaşka mı  olmam gerekiyor? Yoksa imza sonrası burnum mu uzadı ? diye aynaya bakma ihtiyacı duydum.
 
İmza! bizim için ne  ?  İmzadan önce de sonra da aynı güven ve sevgi var. 
Neyin garantisi  neyin sahipliği ? imza mı bunları bize yaptırıyor ? 
Bizim pencere buna hayır diyor.
Neyse  Başladığımız yol ve temennimiz güzel  :) 
 
Ve en güzel şeylerden biri de  uzuuuuuuuun süredir yaptırmayı hedeflediğim ama ne olacağı konusunda emin olmadan yaptırmak istemediğim  Tattoo / Dövme mi yaptırdık dün akşam  . Güzel bir suprize Dövme merkezinin içinde buldum kendimi .
Çok önceden karar verdigim bir sembol vardı.
Çok da içime sinen çizim oldu 
Artık Güneş Sistemini sırtımda taşıyorum
Çok sevdim onu . Tam da yerinde oldu. Teşekkürler sevducek !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aş Erdiğim...

Uzun süredir aklımda olan, istediğim, aş erdiğim, isteyip de uygulayamadığım. Gitmek!  Bu kadar gitmeye aş erip de yerinde sayan bir çok kişi gibi duruyorum. Beynim sürekli bu duygu ile kavruluyor. Nereye olduğunun çok da öneminin olmadığı yollar. Gittiğimde oraya hafifleyeceğim.  Bilmediğim sokaklardan geçeceğim. Belki dilini dahi bilmediğim insanlarla konuşmaya çalışacağım.  Onun anlattığını anlamak için kendimi zorlayacağım. "Keşke herkesin birbirini anladığı bir cip olsaydı da başka diller de konuşulan gündelik hayatı dinleye bilseydim" diye düşüneceğim. Kızacağım kendime yine. Başka insanların dillerini bilmediğimden.  Herkesin gittiği yerleri es geçip arka sokaklara sapacağım. Sokakta belki sohbet eden iki yaşlı insanı dinleyeceğim. Her evin kapısına bakarken " kim bilir kaç insan bu kapıdan ben gibi çıktı koşarak ? " diyeceğim .   Bir pencereden uçuşan tüle bakacağım. Yanımdan koşarak b...

Sonunda

Sonunda başladım. Uzun süredir beklettiğim, ertelediğim, acaba dediğim şey de .. Bugün ertelemeden anında yazmak için ilk adımı atmak dı benimki.. Ama kızgın ama kırgın ama herşey için. Sesli düşünmek gibi.. Kendi kendine konuşmak gibi.. Rast gele bana  ..

Sen Gidince ...

Tam 4 yıl oldu!  4 yıl dediğimde sanki çok olmuş gibi.  Ama şöyle düşündüğüm de acısı alışılmış olsa da gittiğin sanki daha yeni gibi .  Sanki yine gittiğimde eve, görecekmişim gibi. Her annemle konuştuğum da bir kez daha  farkına vardığım.  Her aklıma geldiğinde yüzümde özlemle gülümsememe neden  olan. Belki de ilk defa gidişini kabullendim artık. Belki de .. Çocukluğumdan hatırladıklarım; Bayramlarda , senelik izinler de bir araya geldiğimiz. Ve hep özlediğim.   Kardeşler arası kavga ettiğimiz de, sen gelince okutmak için deftere yazdıklarımız.  " Ablam saçımı çekti, kardeşim bana vurdu" dan öteye geçmeyen, sen gelince asla aklımıza gelmeyen şikayetlerimiz.  Bizler için gittiğin yerlerden bizlerden ayrı yaşayarak ve uzak yaşayarak geçirdiğin, deli gibi çalışarak geçirdiğin bir ömür.   Tam evliliğinin  ve emekliliğinin rahatını yaşayacakken ve yapmak isted...