Ana içeriğe atla

Güneş!!



Yazamadım, Yazmadım!
Yazacaklarımın olmadığından değil...

Sesli düşünmeler-imin suskunluğundan . 
Ya kendimden sakındığım ya da kayıt etmek istemediğim düşüncelerim. 

Bir çok şey hızlıca gelip geçti. 
Şaşkınlıkla neyin içine dahil olduğumu algılayamadan ,  
Daha önemli başka şeylerin içinde buldum kendimi. 
Hayat öncelikleri anında değiştiriyor. 
Kendi dışında gelişen olayları bırakıp daha önemlilere yöneliyorsun. 
Çok çok istenip de ayrılmak zorunda bırakılan mutluluklar....
Kaybettiğimiz de ancak önemini anladığımız sağlığımız vs vs vs.
Kışın bizi epey üşüttüğü ve bir o kadar da şaşkınlıkla güneşli günler gösterdiği bu günler de.  

Güneş'in beni artık terk ettiğini, tekrar gelmemesi için kapılarımı sıkı sıkı kapattığımı düşündüğüm şu günler de..
Hiç de tahmin etmediğim, Artık gelmez dediğim gelmesini beklemediğim anlar da. 
Güneş doğdu! 
Kış Güneşi mi ? diye düşünürken !  
Bir gerçekle karşılaştım. 
Şimdiye kadar hiç hissetmediğim, nasıl olduğunu bilemediğim bir şey!?. 
Önce inanmak istemediğim.

Kış Güneşi sandığım güneş ısıtıyordu!
İliklerime kadar ısınırken. 
Keşfettigim.
Keşfettikçe korktuğum.
Korktukça yaklaşan, yaklaştıkça ısıtan ...... 

Güneşin bir gün yine batacağı düşüncesi aldığında,ısıttık birbirimizi...  Güvenle.

Her şeyi kenara sıyırarak bir elimle... 
Kış'ın bütün soğuna rağmen kendimi Güneş'in sıcaklığına bıraktım. 
Her nasıl tarif edilirse edilsin "Şey"lere saldım kendimi.. 

Güneşi zor bulduğumuz bu günler de hepimize bol güneşli günler...







*PS: Kare , Bir tren istasyonunun alt geçidi . 

Yorumlar

  1. Güneşin hiç kaybolmasın onlyim sıcacık tutsun seni.

    YanıtlaSil
  2. Güneşimiz bol olsun visnap'ım hepimizin!!

    YanıtlaSil
  3. iyi ki var. Esasında rüzgarı güneşsiz daha çok sevsemde düşüncelerimde değişmeler oldu. Artık rüzgardan daha güzel güneş. Isınmak ve duygularda daha özgür olmayı anımsatıyor insana. Ayrıca önemli gelişmeler olmuş senin için belli ki sen nasıl mutlu oluyorsan öyle olsun. ister yaz ister kış güneşi olsun seni mutlu etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serapcim tesekkur ederim. Ruzgar da iyidir.. Gunesle ruzgar daha iyidir :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aş Erdiğim...

Uzun süredir aklımda olan, istediğim, aş erdiğim, isteyip de uygulayamadığım. Gitmek!  Bu kadar gitmeye aş erip de yerinde sayan bir çok kişi gibi duruyorum. Beynim sürekli bu duygu ile kavruluyor. Nereye olduğunun çok da öneminin olmadığı yollar. Gittiğimde oraya hafifleyeceğim.  Bilmediğim sokaklardan geçeceğim. Belki dilini dahi bilmediğim insanlarla konuşmaya çalışacağım.  Onun anlattığını anlamak için kendimi zorlayacağım. "Keşke herkesin birbirini anladığı bir cip olsaydı da başka diller de konuşulan gündelik hayatı dinleye bilseydim" diye düşüneceğim. Kızacağım kendime yine. Başka insanların dillerini bilmediğimden.  Herkesin gittiği yerleri es geçip arka sokaklara sapacağım. Sokakta belki sohbet eden iki yaşlı insanı dinleyeceğim. Her evin kapısına bakarken " kim bilir kaç insan bu kapıdan ben gibi çıktı koşarak ? " diyeceğim .   Bir pencereden uçuşan tüle bakacağım. Yanımdan koşarak b...

Sonunda

Sonunda başladım. Uzun süredir beklettiğim, ertelediğim, acaba dediğim şey de .. Bugün ertelemeden anında yazmak için ilk adımı atmak dı benimki.. Ama kızgın ama kırgın ama herşey için. Sesli düşünmek gibi.. Kendi kendine konuşmak gibi.. Rast gele bana  ..

Sen Gidince ...

Tam 4 yıl oldu!  4 yıl dediğimde sanki çok olmuş gibi.  Ama şöyle düşündüğüm de acısı alışılmış olsa da gittiğin sanki daha yeni gibi .  Sanki yine gittiğimde eve, görecekmişim gibi. Her annemle konuştuğum da bir kez daha  farkına vardığım.  Her aklıma geldiğinde yüzümde özlemle gülümsememe neden  olan. Belki de ilk defa gidişini kabullendim artık. Belki de .. Çocukluğumdan hatırladıklarım; Bayramlarda , senelik izinler de bir araya geldiğimiz. Ve hep özlediğim.   Kardeşler arası kavga ettiğimiz de, sen gelince okutmak için deftere yazdıklarımız.  " Ablam saçımı çekti, kardeşim bana vurdu" dan öteye geçmeyen, sen gelince asla aklımıza gelmeyen şikayetlerimiz.  Bizler için gittiğin yerlerden bizlerden ayrı yaşayarak ve uzak yaşayarak geçirdiğin, deli gibi çalışarak geçirdiğin bir ömür.   Tam evliliğinin  ve emekliliğinin rahatını yaşayacakken ve yapmak isted...